måndag 11 juni 2012

3 dagar kvar till examen

idag på skolan har det varit lite av varje, först så vart det en promenad med Emma på morgon efter det massage..efter lunch så kom unghästen(teatergrupp) som vi hade jätte roligt med:)
sen så pratade vi om morgon dagen och slutade för dagen:D
innan jag for hem så städade jag mitt skåp så det är alldeles tomt nu:(
det känns så hemskt att veta att man slutar 9an:´(
När jag kom hem vart det mat och sen ut med dogsen på en liten prommis:) det känndes riktigt skönt:)

jag fick veta idag att vi kom 2 i klasskampen:D jag känner mig riktigt stolt över min klass, men vi vann nog för att jag inte var med:D

i veckan så blir det inte några vanliga lektioner:D
tisdag; hälsodag + volleybollturnering
onsdag; Ledig
torsdag;brännbollsturnering
Fredag;EXAMEN




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar