måndag 20 augusti 2012

First day at school check:D

nu är första skoldagen avklarad:D
kände mig inte så nervös när det kom till kritan faktiskt, klassen kommer nog att vara awsome när man lär känna dom, i min klass så går det 2 till tjejer sen är det bara killar, men dom verkar inte farliga så det går nog bra:) jag har ju 1 år att lära känna dom innan det blir att byta kompisar(pga, att folk får välja inriktning när man går i 2:an)

efter skolan så gick jag en snabbis på stan och köpte pennor och en tröja..sen var det bara att leta reda på en buss som går hem och det gick ju som det gick..men när man hade hittat en buss så ringde mamma och sa att jag skulle till mormor istället så då var det bara att leta reda på en ny buss.. men det gick bättre..det är inte så lätt att hitta bussar,men hoppas att det blir bättre när man lärt sig alla tider som man kan ta hem..
tur att man träffade kim som man kunde prata med en snabbis, men sen var han tvungen att gå:(

det var meningen att man skulle vara med robert idag men det gick inte för jag kom hem så sent, så om jag har tur så kommer jag att träffa han i morgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar