tisdag 4 september 2012

första skoldagen denna vecka

innan ja berättar om denna dag ska ja berätta om gårdags kvällen...vid 20,00 igår så kom Robin förbi och vi två satt och pratade ganska länge klockan var nog närmare 12 innan jag somnade, vi började prata om hur det såg ut här förr i tiden..alltså när E4an inte var typ uppbygd som de är nu..nu har vi i frostkåge 2 rondeller och så..sen började vi prata om när ica maxi på solbacken byggdes, och ja vet int vad vi kom fram till men jag tror det var typ när jag var 9 eller nåt sånt(nån som vet?)..
sen vart de prat om solbacken i sig och efter de så for Robin hem..

idag när ja vaknade så var jag jätteeeeee trött.. men de var bara att bita ihop och fara till skolan..hela dagen har ja haft ont i axeln, ja fattar int varför de började just nu..jag brukar bara känna de på kvällar/nätter men nu kände jag de vid matten och de..jaja de blir säkert bättre..
sprang från a-torp in till centrum så att ja hann med bussen hem..när man klev in i bussen var man inte lite blöt..jag träffade föresten kling och robert i bussen och de var ett bra tag sen sen sist..

Nu så blir de att ta de lugnt så byebye:)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar