måndag 5 november 2012

1 dagen efter lovet

ojoj så svårt det var att somna igår kväll,jag hade verkligen vänt dygnet totalt..vi hade verkstan idag och det är alltid lika kul, jag och jim håller på med en M40 ni fattar inte hur snuskig man låter när man pratar om den:$
vi fick en stöttande hand av sebbe,trodde nästan att han skulle vrida sig av skratt efter ett tag för hur jag än pratade så misstolkade han det med jag vet inte vad-.- menmen det var roligt ändå och alla var ju så trötta så det hjälpte nog till lite..
fick sluta 1h tidigare idag så då gick jag in till stan med jim och när vi kom till CK så lämnade han mig..så då blev det att stå vid björkis och vänta på att mamma och mormor skulle komma, när dom kom så följde jag med mormor en snabbis till buketten medans mamma for till veterinären med kira så hon fick ta bort sina stygn..har hunnit vara med elina en stund,slått in julklappar osv oxå..så man har inte varit så lat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar