lördag 1 december 2012

lördag.

idag när jag vaknade så for jag till biltema för att fixa grejs till epan och efter de så vart det att hjälpa mamma och sara att kolla om glasögon och så..har funderat ett tag nu på att köpa ett bra musiksystem till epan som jag sen kan ta bort när syrran ska ta den(kanske sätta de i bilen jag har då),smsade robin och frågade om han hade nån ide och det kom inte bara en..så nästa helg blir det nog att fara med han på biltema för att kolla om dom har nåt där som man kanske kan köpa efter jul om man har råd..en ny radio skulle jag gärna vilja ha,för den jag har nu kan man inte spela USB i..och en sån kostade typ 700:- om jag kollade rätt,jag vet verkligen inte vad ja ska kolla om:$
i kväll vet ja verkligen inte vad som händer men jag hoppas att man får besök eller nå,f´ör det är ganska tyst här.
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar