tisdag 2 oktober 2012

är de inte fredag snart?!

fy för tisdagar, dagen började med att jag kom på att vi inte började föränn klockan 10 så de var riktigt kul.men som tur var så kom sofia vid 9 och räddade mig.. på svenskan så skulle vi skriva om en bil och det vart volvo 740<3 de är en riktigt fin bil, hoppas att man skaffar en sån sen..  sen så flöt dagen bara på..vid halv 4 så slutade man, så då vart det att hitta magnus och sen så gick vi till stan och tog bussen hem:)
i kväll så vet jag inte vad som händer, men ska försöka få mig till kiosken så att jag kan sätta upp nå papper till turism åk 2.. dom ska ordna en resa till IKEA..


IKEA INFO;
bussen avgår den 6 oktober kl 07,00 från skellefteå busstation till IKEA i haparanda..sen så far den från haparanda 16.00..
det kostar 320:- per person..


byebye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar