lördag 6 oktober 2012


cancern tog dig -07 och jag kan fortfarande inte släppa hur det var när jag fick veta det..jag minns hur det var före du fick beskedet.minns när vi var i kukkolaforsen och vi två smet i väg för att köpa varmkorv och mamma och mormor tog oss på bargärning, det var riktigt kul<3
du var alltid så glad, när jag kom på besök och du frågade alltid om jag hade köpt nya byxor när jag hade haft dom flera gånger när jag var hos dig:) det var lika kul och säga ´´men morfar, dom här har har jag haft länge´´och sen skrattade vi båda.jag försöker att bara minnas minnena då du inte låg på sjukhuset eller låg hemma,alla bra stunder. du var alltid positiv och sa att det kommer att ordna sig när vi alla visste att det skulle bli allt annat än ok. jag vet att du var med när jag gick ut 9an och att du var med när jag fick veta att jag kom in på fordonsprogrammet och du kommer att vara med när jag tar studenten,gifter mig osv.önskar att när jag kommer och hälsa på mormor att du sitter med din pipa.jag hann som aldrig säga hej då och ge dig en sista kram, för du sa att vi skulle ses nästa gång jag kom på besök.men sen blev du dåligare och dåligare och då fick jag inte följa med och hälsa på och säga hej då och berätta hur mycket jag verkligen älskar dig.
men jag vet att vi snart kommer att träffas igen och då ska jag hålla om dig och aldrig släppa dig igen<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar