måndag 15 oktober 2012

dans? visst går jag fordons!!!

idag så började dagen med att jag hade fordons teori till klockan 11..sen så var det lunch och efter det skulle alla som går i fordons i min klass gå till e4an och dansa med musikarna och bildarna och det var faktiskt roligare än vad man tror..vi dansade foxstrott(sry för stavningen) och bugg,jag tror att jag lyckades trampa alla som jag dansade med på fötterna:$..efter ett tag så vart jag trött så jag började misstolka allt som instruktören sa:$..men tur att josse oxå gjorde de så var man inte ensam..
sen i slutet så vart det att vi dansade gangnam style xD..
sen gick jag till bussen med josse och jonas..
har gjort en skiva till min epa så att jag har nånting att lyssna på.. hade tänkt ha en ``rockig´´ skiva men det var det inte,vart mer som en blandning mellan allt möjligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar